وبلاگ بازی سازی

آموزش ساخت بازی

وبلاگ بازی سازی

آموزش ساخت بازی

سلام، من نسخه ی جدید موتور آنریل رو دانلود کردم؛ به زودی توضیحاتی در مورد نسخه ی جدید براتون مینویسم... 

چیزهای زیادی به این موتور اضافه شده ولی بخش UI scene رو برداشتن که دلیلشو نمیدونم. منتظر پستهای جدید من باشید

دانلود فیلم های آموزشی UDK

دانلود بهترین مراجع انگلیسی برای آموزش UDK:

 باید زبانتون خوب باشه...

ادامه مطلب ...

دانلود UDK

اینم لینک دانلود موتور آنریل،

برای دانلود برید به ادامه ی مطلب..

ادامه مطلب ...

پیشنهاد

دوباره سلام 

 به همه ی کسایی که می خوان هم کامپیوتر یاد بگیرن هم بازی سازی دیدن برنامه ی صفر و یک رو توصیه میکنم.  این برنامه هر روز به جز جمعه ها ساعت ۱۸ پخش میشه که روزهای ۵شنبه مربوط به بازی سازی با UDK هست... 

سلام

سلام به همه ی بازی دوست ها و بازی سازهای عزیز، 

خوب موتور بازی سازی جدید بازی سازی توسط شرکت آنریل به اسم UDK به طور رایگان منتشر شده، کسانی که در رابطه با این موتور مشکلی دارند یا آموزش میخوان، من در خدمتشون هستم!